Friday, January 11, 2008

Ngantuk...

ngantukk.. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. x tahu nak update apa.. naik dr cuti Awal Muharam semalam.. mcm xder mood nak keja... dr pg nie hingga skang.. aku keja buat blog utk tupperware..
Putih gi klinik x sihat.. aku siap pesan klo x sihat sangat gi lahh MC.... ishh mmg xder mood nak keja lah hari nie...huhuhuhu Uwaaaaa aku sangap lgggggg Zzzzzzzzzzz...

Mungkin semalam kebizian tahap maksima... pg dah klua gi mlawat sarah - Ms_Ree di Uda Utama member forum... aku x gi sorang.. gi ramai2 dgn Sweet_17 - Sha.. Delia_ni - Del @ Yan.. Ilham - Lizs.. Embun - lisa.. lailalilyputih - putih.. geng forum gak..hehe best dpt jumpa korang... MMMuahhhh.. bb sarah comel bangat..MMuahhhh jgak...
uwaaaa sangap lg... + sakit kepala..

Lepas balik jumpa derang.. aku trus balik umah.. sampai umah my hubby dah prepared nak gi Giant.. shopping sat kat giant.. actually aku dah shopping utk brg dapor.. nie nak beli brg hubby yg dihajati...

After 2 hours shopping plan nak gi HSA.. dah x jd.. mak call suh gi umah kak lina + aku hantarlah sekali iron board yg kak lina kirim kat giant... sampai umah cousin aku.. rupanya Pak Long.. Pak Aub semua ada... 1 jam gak duk umah kak lina.. bila ujan dah teduh.. balik umah..

Sampai umah.. Atok saudara call nak dtg umah.. pastu mak uda adik abah pon call gak.. nak dtg umah.. ada hajat katanya.. huhuhu hajat apalah tu... ekekeek rupanya adik sepupuku nak tunang.. nak minta abahku(Pak Long) jd wakil kluarga dier... 10/2 nnt nak tunang dgn org JB.. duk kat Perling...

After dinner semua bagai.. derang pon balik... then bru aku mnguruskan anak2.. + aku... kul 11 ++ aku dan anak2 pon pengsan ekekeke...

No comments: