Saturday, January 5, 2008

Berita buruk...

Baju Amirul yg kena minyak terpaksalah aku buat kain buruk.. tanda minyak x bleh ilang.. mula2 aku rendam dgn 2 scoop sabun basuh... bila time nak basuh.. aku sapu dynamo + ngeyeh2.. pastu masuk mesin basuh.. mcm tu gak.. huhuhu mak aku cakap buat kain buruk jerklah.. huhuhu baju baru tu...

U all ada cara lain x nak ilangkan tanda minyak nie..??? :(

4 comments:

mama_yang_cool said...

ko tak try pakai vanish? aku biasa kotoran degil ni pakai vanish.. tp kesan minyak tuh.. x try plak.. eh.. tapi tak silap.. kalau kesan minyak tuh.. patut ko letak sabun cuci pinggan tuh.. kan sabun pinggan mangkuk menanggalkan minyak...

gambo yang ko komen tuh.. member aku yang amik.. dia memang pandai amik gambo... ko masuk url ni... http://chinointhehouse.fotopages.com Gambar2 dia memang superb!On of the bestfriend aku masa kat mmu dulu

Mutiara Hati said...

hehehe.. semalam aku gi giant beli varnish blum cuba lg..
Ooo ye ker.. cantik gambar dier.. lompat tinggi tu...

AznieBunnie said...

kalau kena minyak, me selalu sapu dgn sikit cuka+air. rendam dlm 5 minit gitu then bilas...

good luck.

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室