Saturday, December 29, 2007

Rojak Sotong...

Assalamualaikum...
dah lama x mkn rojak sotong.. dulu2 biasa mkn kat persisiran tebrau.. tp selepas tempat tu dilenyapkan dr pandangan mata... x tahu nak cari kat mana bendaalah nie...
pengabisan aku testinglah buat.. sbb kat umah ada kuah rojak... ada kangkung skit... kacang tumbuk... lepas dipotong direbus... kangkung dicelur... jadilah mcm diatas... tp nampak berair skit.. aku nak cepat.. terlupa nak perah kangkung tu.. dier bwak air... hmmm nyummy sama mcm kat pesisiran tebrau.. abah aku cakap.. chewahhhh.. jd..
Hubby aku x penah mkn rojak nie... sbb dier x suka sotong coklat... semalam testing mkn.. dier yg paling banyak mkn hehehehehe...
oklah x bleh celoteh panjang.. sat lg nak bwak amirul ke klinik jap... byee... :)
bru balik dr klinik... alhamdulillah amirul xder apa2.. (kes jatuh dulu) aleya pon aku check.. aleya diserang gatal2 kat bhgn kepala.. naik biji2 mcm bisul.. dier alahan dgn ayam.. yerklah akhir nie.. dr raya sampai 3 hari lepas dier banyak mkn ayam.. 2 @ 3n hari nie jd vegetarian hehehe... xperlah aleya kan suka mkn sayur.. ;)
aku... hari nie jd gi KL..huhuhu mak puas pujuk aku... terpaksalah gi.. sib baik hubby bg tp mcm dlm terpaksa jer..nampak dr riak muka dier huhuhu... klo dier x janji nak hantar adik ipar gi PLKN.. maybe ikut sekali... huhuhuhu..

2 comments:

maklang said...

sedap tu...paklang kalau dapat rojak, tak toleh kiri kanan, lagi2 kalau dapat sotong coklat!

Mutiara Hati... said...

hehehe... hubby kita pon peminat rojak2 nie.. tp sotong coklat dier ada kurang skit.. aritu buat rojak sotong dier yg laju lak.. ish..ish..ish..