Friday, December 28, 2007

Food Processor


dah lama aku nak beli bendaalah nie.. ada duit tp x terbeli.. keja beli benda lain jer..
pasnie bleh lah aku adun kek dlm nie.. kisar daging.. kisar bhn2 rempah tanpa menggunakan air... :)
petang semalam selepas aku off pc nie... abah aku call pesan suh beli tahu.. tempe.. nenas.. then bgtau bapa saudara aku dtg.. Uncle Ali.. nie mesti nak buat rojak.. lepas beli brg2 kat kedai.. sampai umah mak aku dah siap buat karipap.. hemm lama x buat karipap.. sejak ada anak nie masa tu emas...heheheehe mak aku buat karipap inti kentang + daging korban.. sedapppp.. lupa nak amik gambar..hasrat hati ada.. tp bila dah sibuk dgn anak2 trus lupa.. lupaaaa... lupa nak bgtau hubby suh balik cepat.. hehehe bru citer dgn uncle ali.. hubby kita lambat balik.. tup2 dier sampai hehehe mcm tau2 jer.. dier penat malas nak OT... rezeki dier dpt jumpa uncle ali..
Lupa nak citer pasal Uncle Ali kita.. dier adik laki mak kita yg bongsu.. bussinesman.. pemilik SHAMIRA CORNER di Sungai Mati, Muar..
banyak dah aku celoteh hehehe.. mentang2 bos xder cuti 28/12 hingga 31/12 aku jumpa bos tahun depanlah jawab nya.. :)

2 comments:

maklang said...

Mutiara kat JB dekat lah dengan rumah mak maklang...

Selamat berkenalan...

Assalamualaikum...w.b.t. said...

haa.aa

Salam perkenalan jgak :)